Ambalarea produselor – conteaza sau nu?
Ce parere ai daca tu ai primi ultimul telefon de la iPhone pe care ti-l doresti atat de tare, intr-un colet improvizat, prafuit si rupt? Senzatia ar fi ca ai platit prea mult pentru asa ceva. Cei mai neincrezatori probabil ca vor gasi o scuza: „Ei sunt brand, au bani. Eu nu am cum sa investesc in cutii si lucruri marunte”
Acum, noi nu vom incerca sa te convingem ca trebuie sa investesti dar iti vom spune ce este de facut si ce efect au avut sellerii care au fost atenti la ambalarea produsului.
Elementele de baza:
- Ambalajul sa fie curat, fara urme de grasimi, degete, sau pete
- Cutia sa fie proportionata corect fata de produs
- Produsul sa fie curat, sters de praf, altfel denota o neglijenta si ca a cam stat pe raftul depozitului
- In interior nu pune umpluturi murdare sau ceva ce pare refolosit, cu scoci lipit de la un alt brand
Elemente care adauga un plus de valoare:
- Ambalajul trebuie sa fie in concordanta cu calitatea produsului: daca ai un produs scump atunci si cutia folosita trebuie sa fie dintr-un carton / material mai bun, mai gros care sa reflecte calitatea produsului trimis.
- Ca un mic „touch” foloseste o hartie de tip pergament la interior. Produsul va fi pus intr-o lumina mai buna.
- Leaga produsul cu o funda inscriptionata cu brandul produsului sau in culori adecvate (inscriptionarea nu trebuie sa includa site-ul tau sau alte date de contact direct)
- Poti adauga un pliant mic cu recomandari de intretinere a produsului, multumiri pentru comanda, instructiuni pentru un retur facil.
Elemente de siguranta:
- Produsele sensibile la transport au nevoie de ambalaje mai solide. Gandeste-te ca un curier sau transferul in depozit nu se va face ca si cand transporta oua. Este mai bine sa te asiguri ca ai pernite cu aer si folie cu bule sau chiar o cutie solida cu coltare care sa protejeze produsul tau.
- Adauga pe pachet o eticheta cu FRAGIL.
Ce sa NU faci:
- Nu directiona clientul din Marketplace in site-ul tau. Nu adauga in pachet carti de vizita sau
flyere cu datele tale de contact (incalca termenii si conditiile Marketplace-ului)
Si daca cele de mai sus nu te-au convins iata mai jos beneficiile unei ambalari cu atentie si facuta corect:
- Cresc review-urile pozitive acordate seller-ului
- Scade rata de retur
- Creste recurenta comenzilor (un client se va reintoarce si va comanda iar tot de la tine)
- Clientul va considera ca „dau un ban, dar merita”
La ALGORITM iti putem oferi variante de ambalare potrivite produsului tau.
Despre Algoritm
La ALGORITM vorbim mai mult despre tine decat despre noi. Esti antreprenor sau lucrezi intr-o companie multinationala? Daca ai ajuns aici, inseamna ca cel mai probabil ne-a recomandat un client… citeste mai mult
Articole recente
Intreaba un specialist
Vrei sa afli mai multe informatii despre cum poti dezvolta businesul tau online, cum sa prezinti mai bine produsele. Ne poti contacta la numarul de telefon: 0758.888.892 sau la adesele de email listate in pagina de contact