SmartBill
Cel mai bun prieten al antreprenorului roman
Lansat în 2007, SmartBill este in prezent cel mai utilizat si cel mai apreciat program de gestiune si facturare de pe piata din Romania, cu peste 85.000 de clienti, de la PFA-uri, companii mici si mijlocii, si pana la multinationale, din toate domeniile de business. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 2.000.000 de facturi si se facturează peste 4 miliarde de euro anual.
Ecosistemul SmartBill isi propune sa fie cel mai bun prieten al antreprenorului roman, sprijinind afacerile in cele mai importante procese administrative, facilitând generarea de documente si transferul de date rapid si sigur:
- SmartBill Facturare rezolva tot ce tine de emiterea, livrarea si incasarea de facturi online, avize, proforme, chitante
- SmartBill Gestiune asigura tot ce tine de intrari si gestiunea stocurilor
- SmartBill POS este softul de vanzare cu casa de marcat destinat magazinelor care isi doresc sa vanda rapid si simplu
- SmartBill Conta este primul program de contabilitate online creat pentru a raspunde nevoilor contabililor de a accesa date in timp real
Afla mai multe pe www.smartbill.ro
DHL
DHL – Compania de logistică pentru întreaga lume!
DHL este liderul global în industria logisticii. Diviziile DHL oferă un portofoliu de servicii logistice de neegalat, de la livrarea de colete național și internațional, expedieri e-commerce și soluții de fulfillment, transport internațional expres, rutier, aerian și maritim, până la managementul lanțului industrial de aprovizionare. Cu aproximativ 395.000 de angajați în peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume, DHL conectează oamenii și afacerile în mod sigur și fiabil, asigurând fluxuri comerciale sustenabile la nivel mondial. Cu soluții specializate pentru piețele și industriile în creștere, inclusiv tehnologie, biotehnologie și sănătate, inginerie, producție și energie, mobilitate auto și retail, DHL este poziționată drept „Compania de logistică în lume”.
DHL face parte din DHL Group. Bazându-se pe principii de afaceri sustenabile și angajament față de societate și mediu, Grupul aduce o contribuție pozitivă la nivel mondial. Grupul Deutsche Post DHL își propune să atingă ținta de zero emisii până în 2050.
DHL are o experienţă de peste 30 de ani pe piaţa din România, peste 600 de angajaţi, operează cu 3 aeronave în București, Cluj și Timișoara, deţine o flotă de peste 200 de maşini şi oferă o acoperire de 100% la nivel naţional, prin cele 48 de locaţii aflate în cele mai importante oraşe de pe întreg teritoriul ţării.
Afla mai multe pe https://mydhl.express.dhl/ro/ro/home.html
SAMEDAY
Cu o experiență de peste 15 ani pe piața din România, Sameday este compania de curierat care a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în ultimii ani, numărându-se, în prezent, printre principalii jucători din segmentul său de piață. Cu o echipă de peste 5 000 de angajați și parteneri, compania este prezentă în România, Ungaria și Bulgaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 4600 de lockere easybox. Astfel, Sameday operează cea mai extinsă rețea de lockere din Europa de Sud-Est, propunându-și să reinventeze experiența de livrare zi de zi. Pentru mai multe informații, accesați https://sameday.ro
Afla mai multe pe www.sameday.ro
Paysera
Un singur cont – Multe posibilitati
Cu Paysera poti deschide un cont bancar online, fara a mai fi nevoie sa va deplasati la vreo unitate bancara, cu IBAN individual in Euro, RON, HUF si BGN, din care puteti efectua tranzactii rapide si la tarife locale. Interogam in timp real cursurile valutare oferite de bancile locale si oferim clientilor nostrii cel mai bun curs valutar pentru 30 valute diferite!
Proceseaza platila mai rapid, mai modern, mai ieftin si mai sigur prin Serviciul Inițiere Plăți (SIP) , link de plata, carduri bancare si alte metode populare de plata, la un tarif atractiv.
Afla mai multe pe www.paysera.com
Global Tax Advise
Relația personală cu consultantul dvs.
Global Tax Advise (GTA) este o companie de consultanta fiscala fondata de Mihaela Mitroi, o profesionista recunoscuta in comunitatea de business din Romania, cu peste 25 ani de experienta in domeniu. GTA reuneste consultanti experimentati care au dezvoltat proiecte de anvergura in diverse industrii, in firme din BIG 4.
Echipa noastra are peste 15 consultanti si o experienta cumulata de peste 100 de ani. Oferim expertiza intr-o larga varietate de arii fiscale, de la impozitul pe profit și TVA, pana la prețuri de transfer, asistenta fiscala individuala, cat si servicii de consultanta financiara.
Afla mai multe pe www.taxadvise.ro
TRUSTED
TRUSTED.ro ajuta magazinele online sa se dezvolte, sa respecte legislatia actuala si sa puna în aplicare bunele practici in e-commerce.
Afisarea Marcii de Incredere TRUSTED.ro pe un site inseamna ca magazinul online indeplineste un set de criterii privind obligatiile legislative si bune practici in e-commerce, avand totodata optiunea de integra un serviciu crucial pentru cresterea increderii consumatorilor – sistemul de feedback “Opinii de incredere”, prin care colectam recenziile clientilor 100% reali si le afisam integral pe site.
Conform unui studiu realizat cu Eureka Insights in 2018, 80% dintre respondenti asociaza marca TRUSTED.ro cu increderea, iar 33% o recunosc cand o vad afișata pe un magazin online. Pana in acest moment, TRUSTED.ro a colectat peste 266.000 de recenzii de la clientii reali ai magazinelor online din Romania. Cresterea increderii consumatorilor in brand se reflecta in vanzari, in atragerea de noi clienti si fidelizarea celor existenti. Prezenta logo-ului Trusted.ro poate creste rata de conversie a unui magazin online cu pana la 10%.
In prezent, 216 magazine detin Marca de Incredere TRUSTED.ro. Echipa ofera asistenta pe tot parcursul atestarii, pentru a ajuta proprietarii magazinelor online sa bifeze toate cele 30 de criterii standard. TRUSTED.ro isi actualizeaza standardele de certificare in mod constant, pentru a fi in concordanta cu noutatile legislative aplicabile comertului electronic.
Afla mai multe pe www.trusted.ro
TEAMSHARE
Cine este TEAMSHARE? Noi credem ca este cea mai buna solutie de e-commerce integrata, scalabila si automatizata.
Daca vrei sa ai un site de e-commerce stabil in timp, scalabil si adaptabil cresterii afacerii tale, atunci platforma TEAMSHARE iti poate oferi acest lucru. Pe scurt: iti faci acum un site de e-commerce si il vei putea folosi ani de zile cu posibilitatea de a adauga pe parcurs functionalitati, integrari, dezvoltari asa cum doresti. In plus TEAMSHARE ofera automatizarea tuturor proceselor.
Ce iti ofera TEAMSHARE?
- Platforma de ecommerce (B2C) si /sau platforma B2B pentru resellerii tai. Poti incepe de la un nivel mic iar pe masura ce afacerea ta creste, platforma TEAMSHARE iti ofera posibilitatea de scalare.
- Solutii de automatizare ale afacerii tale:
- listarea automata a produselor in Marketplace-uri din Romania si Europa
- sincronizare de preturi si stoc
- generare automata de AWB-uri si facturi
Afla mai multe pe www.teamshare.ro
RAZVAN NICOLAU
Cabinet de avocatura
Bucuresti, str. Sevastopol, nr 17, sector 1;
Brasov, str. Argintului nr 6 & str.Iuliu Maniu nr. 32
Orice companie are nevoie la un moment dat de un Cabinet de Avocatura. ALGORITM iti recomanda Law Office Razvan Nicolau ca partener de incredere.
Serviciile oferite:
- Drept Societar si Comercial
- Fuziuni si achizitii
- Litigii si arbitraj
- Dreptul Muncii si Beneficii ale Salariatilor
- Concurenta si Antitrust
- Proprietate intelectuala
- GDPR
*Serviciile oferite de catre parteneri sunt contra cost. ALGORITM faciliteaza accesul sellerilor nostri catre parteneri de incredere care ofera servicii de calitate si testate
Afla mai multe pe www.avocatnicolau.ro
UpTown Credit
Consultanti cu experienta si expertiza in sistemul bancar din Romania.
Dupa o experienta de 20 de ani in sistemul bancar romanesc, stim ca cel mai important pas in contractarea unui CREDIT este gasirea unui profesionist cu care sa te sfatuiesti inainte de a alege o solutie de finantare.
De la prima interactiune cu reprezentantii UpTown Credit va veti convinge de expertiza si abilitatea noastra de a gasi solutii de finantare personalizate.
Pentru ca pare un proces dificil, cei mai multi proprietari de afaceri mici nu apeleaza la credite/finantare pentru a isi dezvolta afacerea. Fiecare incearca sa se limiteze la resursele financiare existente, sa abandoneze anumite initiative de business sau cel mult sa se imprumute de la prieteni/familie. Toate acestea se intampla cu pretul incetinirii cresterii afacerilor si/sau cu ratarea unor oportunitati.
Este adevarat ca accesarea unei finantari, atat ca si companie cat si ca persoana fizica, iti poate consuma multa energie. Poate nu neaparat finantarea in sine este complicata cat incertitudinea ca ai facut alegerea corecta avand in vedere multitudinea ofertelor existente in piata.
Daca conduceti una din acele companii care au nevoie de un imprumut pentru a stimula cresterea sau a finanta alte initiative de afaceri, este foarte probabil sa aveti nevoie de putin ajutor. Acesta este momentul in care va recomandam sa apelati la un broker de credite. „De ce sa aplelez la un broker de credite si sa nu merg eu direct la banca?” se intreaba marea majoritate a detinatorilor de firme care nu au colaborat niciodata cu un broker de credite.
Raspunsul este simplu:
- SALVEZI TIMP – Printr-o singura interactiune cu un reprezentant UPTOWN CREDIT ai acces la mai multe oferte de finantare din piata si ai posibilitatea sa analizezi comparativ ofertele mai multor creditori (banci sau IFN-uri, functie de nevoile tale)
- SALVEZI BANI – Apeland la un reprezentant UPTOWN CREDIT poti obtine un imprumut cu o dobanda personalizata, respectiv poti obtine conditii mai bune decat daca ai apela tu direct la banca
- FACI ALEGERI POTRIVITE – Ai permanent un consilier dedicat care va fi alaturi de tine pana decizi care este structura de finantare potrivita afacerii tale (perioada de finantare, garantii, costuri credit)
Afla mai multe pe www.uptown-credit.ro