Vorbeste despre produsele tale
Cine trebuie sa investeasca in descrieri de produs?
- O companie care reprezinta un brand
- Un producator local
- Un importator care produce in China sau in alta tara (OEM sau brand propriu)
Daca esti doar un revanzator si te bati pe buy-button atunci nu poti face decat sa ceri furnizorului tau o documentare si codul EAN al produsului, cu care tu sa te poti lista in online (propriul site sau Marketplace-uri)
De ce sunt importante descrierile de produs
Statistic vorbind 82% dintre clienti sunt influentati in decizia de cumparare pe baza informatiilor din descrierierea de produs si 83% pe baza imaginilor. Ce inseamna asta?
Simplu:
- vanzari mai mari
- retururi mai putine
Ce inseamna o descriere ca la carte?
- Titlul: un titlu bine facut contine cuvinte SEO pentru ca produsul tau sa ajunga pe pozitii mai bune in pagina.
- Fotografii si video: clientul trebuie sa vada produsul tau. In online, pe langa fotografia principala mai ai nevoie si de fotografii secundare, un video 360 prin care poti arata produsul tau din toate unghiurile, si chiar o fotografie descriptiva, de tip infografic. Citeste aici mai multe despre fotografia de produs, infografic si video 360: https://algoritm-europe.ro/foto-video
- Descrierea produsului:
Este textul si grafica care povesteste clientului totul despre produsul tau. Nu te zgarci la cuvinte si la imagini. Trebuie sa-i oferi toate informatiile: si cum sa utilizeze produsul si din ce este realizat, detalii despre modul de fabricare sau beneficii, cum sa intretina corect produsul pentru mai mult timp, certificari, si alte lucruri care ar lamuri clientul despre ceea ce cumpara. Textele sunt de obicei ilustrate cu imagini si icon-uri care sunt mai usor de perceput de catre clienti si raman in mintea consumatorului mai mult timp decat un text.
Stim ca iti trebuie timp si experienta sa realizezi toate acestea dar sunt foarte importante si de aceea ALGORITM are o echipa specializata in marketarea produsului pentru magazinele online.
Scrie-ne sa povestim mai multe.
In schimb, daca esti un seller comerciant care nu ai propriul brand si ai doar produse pe care multi altii le comercializeaza, astfel de documentare ampla nu este utila pentru tine, dar o poti solicita producatorului sau reprezentantei.