De ce sunt importante descrierile de produs?
Cu siguranta ti s-a intamplat si tie sa intri intr-un magazin, sa vrei sa cumperi un produs numai ca vanzatoarea era prea preocupata de a sta de vorba cu o prietena pe telefon.
Nu ti-a explicat nimic despre produse, abia le-ai gasit pe raft, acolo intr-un colt. Si pentru ca era si un pret mai piperat ai luat decizia de a pleca dezamagit. La fel este si in online. Poti avea cel mai bun produs, atent ales de tine dar daca nu explici in detaliu produsul atunci vizitatorul va pleca imediat si nu va deveni client.
Ce inseamna o descriere ca la carte?
Titlul este foarte important pentru a atrage atentia. Pe langa informatia de baza, adica ce tip de produs este, trebuie sa mai adaugi in titlu cel mai important beneficiu, o caracteristica importanta, brand-ul si gramajul.
Fotografii si video: clientul trebuie sa vada produsul in mai multe variante, unghiuri. Daca vinzi in Marketplace regula este ca fotografia principala este pe fundal alb, fara umbre si la o rezolutie mare. In schimb, urmatoarele fotografii din galerie trebuie sa arate produsul: textura, detalii, cusaturi in detaliu, sau fotografii care exprima procesul tehnologic, caracteristici, materialele din care este confectionat produsul sau fotografie care arata beneficiul produsului. Aceste fotografii se numesc „foto lifestyle” sau „infografic”. Citeste aici mai multe: https://algoritm-europe.ro/foto-video
Descrierea produsului:
Daca vorbim de produse care au tehnologie si functii utile, evident ca aceste caracteristici vor trebui evidentiate. Numai ca evidentierea lor nu se va realiza dor prin text. Nimeni nu are timp sa citeasca romane, nu? Se vor folosi „icon-uri” si fotografii care ilustreaza acele functii sau rezultatul. Iata doua exemple:
Daca vorbim de un produs alimentar: poate are un proces tehnologic deosebit sau ii poti scrie si o reteta sau o sugestie de servire.
Indiferent despre ce produs este vorba cu siguranta ai ce spune. Gandeste-te ca cea mai buna vanzatoare ti-ar prezenta mai multe produse si ti-ar arata cat de minunate sunt. Ai cumpara nu?
In schimb, daca esti un seller comerciant care nu ai propriul brand si ai doar produse pe care multi altii le comercializeaza, astfel de documentare ampla nu este utila pentru tine. Dar o poti solicita producatorului sau reprezentantei.
Despre Algoritm
La ALGORITM vorbim mai mult despre tine decat despre noi. Esti antreprenor sau lucrezi intr-o companie multinationala? Daca ai ajuns aici, inseamna ca cel mai probabil ne-a recomandat un client… citeste mai mult
Articole recente
Intreaba un specialist
Vrei sa afli mai multe informatii despre cum poti dezvolta businesul tau online, cum sa prezinti mai bine produsele. Ne poti contacta la numarul de telefon: 0758.888.892 sau la adesele de email listate in pagina de contact